fbpx

Τρόποι εξόφλησης – Πληροφορίες προσφοράς

Τρόποι εξόφλησης – Πληροφορίες προσφοράς

 (Το παρακάτω κείμενο απευθύνεται κυρίως σε ιδιώτες πελάτες, οι οποίοι ίσως να μην γνωρίζουν το τρόπο που λειτουργεί κάποια εταιρία). Ο μόνος λόγος ύπαρξης του κειμένου, είναι απλά να προστατέψουμε τον πελάτη μας, ο οποίος ίσως να θεωρεί δεδομένα, αυτά που εμείς δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε. Κάποιοι ίσως θεωρήσουν το κείμενο πώς έχει γραφτεί απλά για ψυχαγωγικούς σκοπούς, αλλά πιστέψτε μας, κάποιοι άλλοι θα δουν τον εαυτό τους ανάμεσα στις γραμμές αυτές. Περιγράφουμε όλα όσα έχουμε αντιμετωπίσει στη συνεργασία μας με τους ιδιώτες, έτσι ώστε να ενημερώσουμε τους νέους μας πελάτες, για το τι ακριβώς δεν καλύπτει η εταιρία μας.

 

Πληροφορίες για την προσφορά που έχετε λάβει.

Τα παρακάτω ισχύουν γενικά σε όλες τις κατασκευές μας, που αναγράφονται στη προσφορά. Ένα μας έχετε ζητήσει κάτι διαφορετικό (για παράδειγμα ρολό με μοτέρ και μανιβέλα, διπλές ανακλήσεις, τζάμια τριπλεξ κτλ κτλ), τότε, στην τεχνική περιγραφή θα αναγράφεται αναλυτικά και σαφώς και  ισχύει ότι αναγράφεται στη τεχνική περιγραφή της κατασκευής. Για τα μοτέρ στα ρολά, τη μάρκα, και την εγγύηση, υπεύθυνη είναι η ίδια η Europa Profil. Τα ρολά με μοτέρ, δεν διαθέτουν και μανιβέλα, θα πρέπει να το γράφει στην τεχνική περιγραφή δίπλα σε κάθε κατασκευή. Τα ανοιγόμενα κουφώματα έχουν όλα διπλές λαβές, μηχανισμούς περιμετρικούς, με μονή ανάκληση roto. Τα συρόμενα διαθέτουν μηχανισμούς μονού κλειδώματος Domus. Τα πόμολα και οι μεντεσέδες είναι σε χρώμα λευκό ( ή μαύρο). Όποιο κούφωμα διαθέτη σήτα, αναγράφεται στη τεχνική περιγραφή, καθώς και το μοντέλο.(υπάρχει ενδεχόμενο ΜΟΝΟ η σήτα, να μην είναι europa, για τεχνικούς λόγους, όπως για παράδειγμα σε συγκεκριμένες κατασκευές να χρειαζόμαστε ποιο στενή σήτα, σε κάθε περίπτωση αυτό αναγράφεται στην προσφορά. Tα κρύσταλλα είναι διπλά, Τα κουφώματα είναι σε χρώμα λευκό. Οι κουζινόπορτες και οι πόρτες εισόδου, είναι με απλές κλειδαριές. Τα λάστιχα όλα είναι epdm. Όλα τα κουφώματα διαθέτουν 5 χρόνια Εγγύηση (σήτες 1 χρόνο). Η τοποθέτηση πραγματοποιείται 4-5 εβδομάδες μετά την προκαταβολή. Η προκαταβολή επιστρέφεται, εάν δεν μπορούμε σε διάστημα 10-15 μέρες, να πάρουμε τα τελικά μέτρα. Δεν έχουμε τη δυνατότητα να περιμένουμε ( π.χ.) τον πλακά ή το μαρμαρά, να τοποθετήσει τα μάρμαρα, μετά από 1-2 μήνες, και αφού πάρουμε τα μέτρα, να θεωρείτε πώς έχουμε καθυστερήσει 2 μήνες το έργο σας εμείς.  Το σημείο αυτό είναι σημαντικό. Ο χρόνος που ορίζουμε για την τοποθέτηση, ξεκινάει από την ημερομηνία της προκαταβολής ή της συμφωνίας, και όχι από την ημέρα που αποφασίσατε σε κάποια συζήτηση, πως θέλετε να τοποθετήσετε κουφώματα. Η τιμή δεν αφορά για εξόφληση με διακανονισμό (κάρτα με δόσεις ή γραμμάτια). Η προσφορά ισχύει για 3 μήνες. Τα πιστοποιητικά, οι δηλώσεις επιδόσεων και η γραπτή εγγύηση, θα δίνονται μετά από την πλήρη εξόφληση των κουφωμάτων, η οποία έχει γίνει μέσα στο χρονικό πλαίσιο που έχει συμφωνηθεί. Σκοπός της προσφοράς είναι να σας ενημερώσει για το κόστος των κουφωμάτων. Η τιμή αναγράφεται και αφορά τα κουφώματά σας. Η τιμή που ίσως νομίζατε ότι σας είπε κάποιος στο τηλέφωνο, ή η έκπτωση που νομίζατε πως θα δημιουργηθεί για δικούς σας λόγους, δεν έχουν καμία υπόσταση από τη στιγμή που υπάρχει η συγκεκριμένη προσφορά. Επίσης καλό θα ήταν, όταν επισκέπτεστε την έκθεση μας, για να σας παρουσιάσουμε τα προϊόντα μας, και για να μιλήσουμε για τις τεχνικές πληροφορίες, να έρχεστε μαζί και με εκείνον, (σύζυγο, πεθερό φίλο κτλ), ο οποίος θα έχει την τελική άποψη, αφού τελειώσει το έργο. Καλό θα είναι λοιπόν να έχει ακούσει από την αρχή τη γνώμη μας, για να μην γίνονται παρεξηγήσεις όταν θα τους τις μεταφέρετε. Αρκετοί πελάτες, μας ζητάνε 6-8 προσφορές, έχουμε επικοινωνία 3-4 εβδομάδες, αλλά η οποιαδήποτε προσφορά, θεωρείτε άκυρη, εάν δεν έχουμε επισκεφθεί το χώρο σας.

 

Πληροφορίες για τον τρόπο εξόφλησης

 Μία από τις προτεραιότητες της εταιρίας μας, είναι στο να τηρεί να χρονοδιαγράμματα σε κάθε έργο, αλλά και στο να παρέχει μια προσφορά κουφωμάτων, στην οποία να αναγράφονται όλες οι τεχνικές λεπτομέρειες του προϊόντος, αλλά και οι περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τον τρόπο παράδοσης και εξόφλησης του έργου.

Το τμήμα προσφορών μας, καθημερινά, εκδίδει 10-15 προσφορές, αποφεύγει να δίνει τιμές από το τηλέφωνο, και πάντα ζητάει κάποιο fax ή email, για να σας την στείλει. Επειδή με ένα μεγάλο μέρος των ενδιαφερόμενων, απλά στέλνουν ένα email με το τι κουφώματα θέλουν, και τους απαντάμε άμεσα, χωρίς να υπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία, έχουμε προσπαθήσει η προσφορά που τους στέλνουμε να είναι τόσο αναλυτική ώστε να μην είναι υποχρεωτική και η τηλεφωνική επικοινωνία για διευκρινήσεις.

Σε κάθε προσφορά υπάρχει μια συνολική τιμή. Η εξόφληση της οποίας μπορεί να συζητηθεί σε β’ χρόνο. Επίσης σε κάθε προσφορά, υπάρχει το ενδεχόμενο να υπάρχει και μια τιμή με κάποια έκπτωση ή με κάποια ιδιαίτερη τιμή. Η συγκεκριμένη τιμή, προϋποθέτει και συγκεκριμένο τρόπο εξόφλησης. 20% Προκαταβολή, και η εξόφληση ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ, που θα γίνει η τοποθέτηση των κουφωμάτων ή την μέρα που θα πραγματοποιηθεί ο τεχνικός έλεγχος από προσωπικό της Europa Profil. Εάν έχει συμφωνηθεί η συγκεκριμένη τιμή, και δεν πραγματοποιηθεί η εξόφληση με τον συγκεκριμένο τρόπο, την επόμενη εργάσιμη ημέρα, η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να εκδώσει συμπληρωματικό παραστατικό, με την τιμή της προσφοράς. Εάν η εγκατάσταση δεν ολοκληρωθεί, για διαφόρους λόγους, τους οποίους δεν ευθυνόμαστε εμείς, (για παράδειγμα, ο πλακάς δεν έχει τοποθετήσει ένα μάρμαρο, σε ένα από τα παράθυρα, και θα πρέπει να έρθουμε σε 15 μέρες να το τοποθετήσουμε, κτλ κτλ) θα γίνει κανονικά ένα μέρος της εξόφλησης, και θα κρατήσετε ένα ποσό που να αντιστοιχεί στο διπλάσιο του κουφώματος που δεν έχουμε τοποθετήσει. Αντιλαμβάνεσαι ( ελπίζουμε) πως δεν είναι δυνατόν, να μην γίνει η εξόφληση μέχρι να έρθει π.χ. ο μαρμαράς για να τοποθετήσει το μάρμαρο. Η εταιρία μας, σας παρέχει ή γραπτή εγγύηση ή μια κάρτα πλαστική, στα οποία επάνω αναφέρονται το όνομα σας, ημερομηνία παραγωγής, και αριθμοί των προϊόντων, έτσι ώστε και με ένα απλό τηλεφώνημα στην Europa, να μπορούν άμεσα να εντοπίσουν τη παραγγελία σας και να σας καλύψουν στα πλαίσια της εγγύησης. Η συγκεκριμένη κάρτα ΤΗΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ, αφού γίνει η εξόφληση την ημερομηνία που έχει συμφωνηθεί. Εάν η εξόφληση γίνει καθυστερημένα, ακόμα και 5 μέρες μετά, η εταιρία μας έχει την δυνατότητα, να μην σας παραδώσει τη γραπτή εγγύηση. Εάν η καθυστέρηση έχει γίνει, επειδή έχετε εντοπίσει κάποιο πρόβλημα στα κουφώματα, φυσικά και θα σας παραδοθεί η εγγύηση. Εδώ μπορείτε να δείτε ένα δείγμα της γραπτής εγγύησης , αρχείο pdf, με ψηφιακή υπογραφή.

 

 Πληροφορίες για την τοποθέτηση και εγγύηση.

Η εταιρία μας, σας παρέχει 5 χρόνια Εγγύηση για όλες τις κατασκευές της ( Εκτός σήτας στην οποία η εγγύηση είναι 1 χρόνο.) Σε περίπτωση που παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα, σε κατασκευή μας, η οποία είναι εκτός Αττικής, θα χρεωθείτε τα μεταφορικά για το συνεργείο μας. Σε διαφορετική περίπτωση, η εταιρία μας μπορεί να σας παραχωρήσει οποιοδήποτε εξάρτημα χρειάζεστε για να το τοποθετήσει κάποιος συνεργάτης σας, στην περιοχή σας. Κλειδαριές και περιμετρικοί μηχανισμοί, οι οποίοι έχουν 10 χρόνια εγγύηση από την εταιρία παραγωγής, μπορούμε να σας τους προμηθεύσουμε ΔΩΡΕΑΝ μετά την πενταετή εγγύηση που δίνει η εταιρίας μας. ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν είμαστε υποχρεωμένοι να σας την τοποθετήσουμε δωρεάν. Η δωρεάν τοποθέτηση ισχύει για τα 5 πρώτα χρόνια εγγύησης.Η εταιρία μας μπορεί να αρνηθεί την κάλυψη της εγγύησης για 5 χρόνια, όταν ο πελάτης μετά την τοποθέτηση, και την ολοκλήρωση του έργου, απαιτεί μείωση τιμής. η οποία αναγράφεται στο έντυπο της εγγύησης.

Σημάδια και γρατζουνιές στα κουφώματα. Μετά την τοποθέτηση και για τις επόμενες 3-4 μέρες, μπορείτε να ελέγξετε τα κουφώματα ή τα κρύσταλλα, για τυχών σημάδια. Η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη, να αντικαταστήσει το κούφωμα, αρκεί το σημάδι να είναι εμφανές από απόσταση 1 μέτρου. Σημάδια τα οποία τα έχετε εντοπίσει μετά από 3-4 μήνες ή με ειδικό εξοπλισμό (μεγεθυντικούς φακούς κτλ κτλ), δεν μπορούμε να τα διαχειριστούμε αλλά μπορείτε να μεταβείτε στην Europa τηλεφωνικός, για να σας βρουν τη λύση. Η εγγύηση δεν καλύπτει γρατζουνιές που ΘΑ συμβούν στα κουφώματα μετά από 2-3 χρόνια.

Η εγγύηση στα μοτερ των ρολών, παρέχεται από την ίδια την Europa Profil για πέντε χρόνια, η οποία θα επισκεφθεί η ίδια τον χώρο σας για αντικατάσταση.

Η εταιρία μας, παρέχει αποκλειστικό συνεργείο, για service και επισκευές. Μπορείτε να καλέσετε οποιαδήποτε στιγμή για να κλείσετε ραντεβού. Βλάβες οι οποίες έχουν προκληθεί από τοποθέτηση συναγερμού επάνω στα κουφώματα και γενικά από παρεμβάσεις τρίτων, θα πρέπει να γίνεται εύκολα αντιληπτό και από εσάς, ότι δεν φέρουμε ευθύνη. Εάν θέλετε να βάλετε συναγερμό στα κουφώματα σας, θα πρέπει να είναι την ημέρα της τοποθέτησης και ο τεχνικός, για να συνεργαστούμε για την τοποθέτηση. Δεν είναι δυνατόν αφού βάλουμε τα κουφώματα, να μας καλέσετε, για να βγάλουμε τα κουφώματα για να περάσει τα καλώδια του συναγερμού. Η δουλειά μας είναι τα κουφώματα αλουμινίου. Το κάνουμε αυτό εδώ και 30 χρόνια. Γνωρίζουμε ποια είναι η διαδικασία σε μια ανακαίνιση ή σε νέα οικοδομή. Για τον ιδιώτη, ίσως να είναι η πρώτα φορά που έρχεται σε επαφη με συνεργεία για την κατασκευή ή την ανακαίνιση του σπιτιού του. Όταν υπάρχει λογική και μια σχετική αντίληψη, πάντα υπάρχουν λύσεις.

Μετά την ολοκλήρωση του έργου, μπορείτε να καλέσετε την Europa Profil, να σας στείλει τεχνικό, έτσι ώστε να ελέγξει την όλη κατασκευή και τοποθέτηση. Μπορείτε να δείτε εδώ, ένα δείγμα της τεχνικής αναφοράς, που θα σας παραδώσει η Europa. Οι συγκεκριμένοι είναι οι μόνοι που μπορούν να κρίνουν εάν η δουλεία μας είναι ικανοποιητική ή χρειάζεται αντικατάσταση, και μετά από αυτό τον έλεγχο μπορεί να γίνει η εξόφληση. Εάν έχετε κάποιο πεθερό, φίλο, γονιό, σύζυγο που γνωρίζει από κουφώματα , δυστυχώς, δεν θα μπορούμε να ‘στηριχτούμε’ στην άποψη τους.

Εάν ξαφνικά χωρίς καμία δραστηριότητα, μετά από 1-2 χρόνια, αφού τα έχουμε τοποθετήσει, σπάσει ξαφνικά το τζάμι (... αυτό δεν μπορεί να συμβεί, αλλά μερικοί πελάτες μας το πιστεύουν), η εταιρία μας δεν έχει καμία ευθύνη να το αντικαταστήσει στα πλαίσια της εγγύησης. ( και όμως έχουμε και τέτοιους πελάτες που το πιστεύουν).

Αφού βάλουμε τα κουφώματα, και στη συνέχεια καλέσετε συνεργείο για να σας τοποθετήσει κάποιο κλιματιστικό, θα σκάψουν τον τοίχο, θα πέσουν μπάζα μέσα στα χωνευτά κουφώματα, θα γδάρουν τα κουφώματα, και στη συνέχεια δεν θα δουλεύουν τα κουφώματα, από τα μπάζα. Στη περίπτωση αυτή, δεν έχουμε ευθύνη εμείς, και προφανώς δεν καλύπτει η εγγύηση τη συγκεκριμένη ενέργεια. Το λόγο αυτό μπορεί να σας το εξηγήσει και κάποιος άλλος.

Το έντυπο της γραπτής εγγύησης, σας παραδίδεται ή σας το στέλνουμε ταχυδρομικό, ΜΟΝΟ όταν η εξόφληση έχει γίνει σύμφωνα με τους τρόπους που έχουμε συμφωνήσει. Το τιμολόγιο δεν αντικαθιστά την γραπτή εγγύηση. Εάν γίνει η τοποθέτηση, και η εξόφληση δεν γίνει την ίδια μέρα, ή την ημέρα που θα έρθει για τεχνικό έλεγχο η Europa, η εταιρία μας δεν σας παρέχει καμία εγγύηση. Ακόμα και στα πλαίσια του εξοικονομώ, εάν μετά την τοποθέτηση, δεν καταβάλετε το μερίδιο σας, στη τράπεζα, μέσα σε 10 μέρες, δεν σας παρέχουμε επίσης εγγύηση, (πόσο μάλλον όταν δεν είχατε δώσει καν προκαταβολή) !!! . Εδώ μπορείτε να δείτε ένα δείγμα της γραπτής εγγύησης , αρχείο pdf, με ψηφιακή υπογραφή.

Η εταιρία μας προσπαθεί σε κάθε στάδιο της συνεργασίας της, μαζί σας, να τηρεί βασικούς κανόνες. Μέσα από αυτές τις γραμμές, ελπίζουμε να έχουμε καταφέρει να σας πείσουμε ότι μιλάμε πάντα ξεκάθαρα. Η εταιρία μας είναι στο χώρο πάνω από 30 χρόνια, και έχει δώσει δείγματα από αυτά. Επειδή δεν μπορούμε να εφαρμόζουμε για όλους τους πελάτες μας διαδικασίες KYC, προσπαθούμε να διαφυλάσσουμε, με όποιον δυνατό τρόπο, μια υγιής συνεργασία.

 

Συνθήκες που η εταιρίας μας, μπορεί να αρνηθεί να συνεργαστεί μαζί σας.

Έχουμε το κάθε δικαίωμα, σε πελάτη μας, με τον οποίον είχαμε (από μεριάς μας) μια άσχημη συνεργασία, πελάτης που δεν μπορούσε να αποδεχτεί όλα τα παραπάνω που αναφέρομαι, να αρνηθούμε να ξανά συνεργαστούμε. Σε πελάτες που τους έχουμε στείλει περισσότερες από 25 προσφορές, σταματάμε την επικοινωνία. Εάν παρατηρήσουμε συμπεριφορά ανάρμοστη κατά την επιμέτρηση, η κατά την τηλεφωνική μας επικοινωνία, παρατηρήσουμε μη ευγενική συμπεριφορά, και γενικά εάν θεωρείτε πως καλώντας την επιχείρηση μας, καλείτε κάποιον εκτός από αυτό που αναγράφει η επωνυμία μας. Επίσης με πελάτες οι οποίοι έρχονται από τις εγκαταστάσεις μας, μαζί με προσφορά η οποία έχει ημερομηνία πριν από 4-5 χρόνια, δεν πρόκειται να μπούμε στη διαδικασία να τους εξηγήσουμε τους λόγους, που ίσως να μην ισχύει η προσφορά, αντιθέτως θα ισχυριστούμε πως λόγο φόρτου εργασίας δεν μπορούμε να αναλάβουμε άλλες εργασίες. Το ρητό 'ο πελάτης έχει πάντα δίκιο'  δεν έχει στην εταιρία μας εφαρμογή. Ο πελάτης μπορεί να θεωρεί ότι έχει πάντα δίκιο, απλά εμείς για λόγους υγείας, θα προσπαθήσουμε πολύ ευγενικά να αποφύγουμε την συνεργασία.

 

Εξοικονόμηση κατ οίκον ΙΙ

Σε έργα τα οποία έχουν ενταχθεί στο εξοικονομώ, η εξόφληση μπορεί να γίνει μέσο προγράμματος. Σε περίπτωση που είστε με ίδια κεφάλαια, προκαταβολή ορίζεται ΟΛΟ το μερίδιο σας, και η εξόφληση θα γίνει από το πρόγραμμα. Σε περίπτωση που είστε με δάνειο, προκαταβολή ορίζετε το ποσό που ορίζει η τράπεζα. Η εξόφληση θα πρέπει να έχει γίνει το αργότερο 4 μήνες μετά από την έκδοση του τιμολογίου. Εάν μέχρι τότε δεν έχει γίνει η εξόφληση από το πρόγραμμα, η εξόφληση θα γίνεται άμεσα από τον ιδιώτη, και η εταιρία μας , είναι υποχρεωμένη να επιστρέψει το πόσο στον Ιδιώτη, όταν αυτό κατατεθεί από το πρόγραμμα.( Οι λόγοι που συνήθως καθυστερεί η εξόφληση, είναι επειδη ή καθυστερεί ο μηχανικός να καταθέσει τα τιμολόγια στο σύστημα, ή κάποιο άλλο συνεργείο, που έχει αναλάβει κάποια άλλη εργασία καθυστερεί, ή επειδή μπορεί να υπάρχει κάποια παρατυπία και να σας καθυστερήσει το πρόγραμμα ή να σας βγάλει εκτός προγράμματος. Σε κάθε περίπτωση, από τη στιγμή που η εταιρία μας δεν έχει σχέση με αυτό, θα πρέπει να γίνει η εξόφληση σε 4 μήνες.

 

Επίλογος…..

Δεν πιστεύουμε να υπάρχει άλλη εταιρία η οποία στης σελίδα της, να αναφέρει όλα τα παραπάνω. Ελπίζουμε να έχετε καταλάβει τι μας έχει αναγκάσει, έτσι ώστε να γράφουμε όλες αυτές τις λεπτομέρειες για την συνεργασία μας από την αρχή της προσφοράς μέχρι την ολοκλήρωση του έργου σας. Όλα αυτά είναι προβλήματα που έχουμε αντιμετωπίσει, και προσπαθούμε όσο ποιο διακριτικά να τα αναφέρουμε, έτσι ώστε εάν προκύψει κάτι αντίστοιχο και με τη δικιά σας συνεργασία, μαζί μας, τουλάχιστον θα μπορούμε να σας πούμε, πως σας είχαμε ενημερώσει από την αρχή. Όπως καταλαβαίνετε, η εταιρία μας, δεν αφήνει τίποτα να θεωρείτε. Όλα τα ορίζει από την αρχή της συνεργασίας μας.

 

 

Σχετικά με την εταιρία μας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τηλεφωνικό κέντρο 2104827848

Ωρες λειτουργίας :

Δευτ - Παρασ.  8:00 - 20:00

Σαββάτο  08:00 - 15:00

Τελευταία νέα

13 Δεκεμβρίου 2019
13 Δεκεμβρίου 2019
13 Δεκεμβρίου 2019

Τρόποι Πληρωμής

Search