fbpx

Blog

Αναζήτηση αγοράς κουφωμάτων και κατασκευαστή.

Το κείμενο αυτό αφορά τον ιδιώτη, ο οποίος προσπαθεί να επιλέξει κατασκευαστή και δεν έχει κανένα κριτήριο επιλογής. Θα προσπαθήσουμε χωρίς τεχνικές ορολογίες, να σας εξηγήσουμε με τέτοιο τρόπο, ώστε και ο ποιο μη ειδικός να καταλάβει τις λεπτομέρειες που πρέπει να προσέξει κατά την επιλογή.

 

Ο κάθε ιδιώτης, ο οποίος προσπαθεί να ενημερωθεί από τον κατασκευαστεί, βρίσκεται μπροστά σε μια κατάσταση, στην οποία ο κάθε κατασκευαστής, του εξηγεί τους δικούς του λόγους , που τον κάνουν να ξεχωρίζει από την αγορά. Εμείς θα προσπαθήσουμε να σας ενημερώσουμε τη πρέπει να προσέξετε κατά την επιλογή κουφωμάτων.

Καταρχήν στην ερώτηση ποια εταιρία να επιλέξετε, (Europa alumil etem κτλ κτλ), εμείς σας απαντάμε να επιλέξετε μια εταιρία, που να έχει επιλογές σε διάφορα μοντέλα, να ελέγχει τους κατασκευαστές, και το σημαντικότερο, να εξυπηρετεί και ιδιώτες με τεχνική υποστήριξη.

 

   Αφού επιλέξετε εταιρία, θα πρέπει να βρείτε και τον κατασκευαστή. Θα πρέπει να βρείτε έναν κατασκευαστή τον οποίον η ίδια η εταιρία να τον έχει ελέγξει και να τον έχει πιστοποιήσει. Επίσης υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα στο εάν ο κατασκευαστείς δουλεύει αποκλειστικά μια εταιρία. Εάν έχετε αγοράσει ένα αυτοκίνητο καινούριο, και του κάνετε τα service μόνος σας στο parking σας, ή το πάτε για service σε κάποιο συνοικιακό συνεργείο, προφανώς και δεν θα μπορείτε να καταλάβετε τα πλεονεκτήματα σε όλα τα παραπάνω.

 

   Αφού έχετε βρει και 2-3 κατασκευαστές από τους οποίους θα πάρετε προσφορές, θα πρέπει μετά να συγκρίνετε τις προσφορές. Όταν λέμε να συγκρίνετε τις προσφορές, δεν εννοούμε την τιμή, Αλλά τα τεχνικά χαρακτηριστικά σε κάθε κούφωμα που αναγράφεται στη προσφορά. Για παράδειγμα, έχετε παλαιά ξύλινα κουφώματα και θέλετε να βάλετε μια ενεργειακή δίφυλλη μπαλκονόπορτα με ρολό και σήτα, και έχετε πάρει προσφορά για κουφώματα Europa. Θα πρέπει λοιπόν να δείτε : ποιο μοντέλο είναι, η Europa διαθέτει 3 μοντέλα για ανοιγόμενα ενεργειακά, Europa A40, Europa 5500, prima 8500. Το ποιο πιθανό είναι εάν δεν έχετε αναφέρει στον κατασκευαστή ποια σειρά επιθυμείτε, να σας δώσει μια προσφορά με Prima 8500, επειδή η συγκεκριμένη είναι ποιο οικονομική και έτσι σε μια πρόχειρη σύγκριση, θα φανεί ποιο οικονομικός. Στη συνέχεια θα πρέπει να δείτε, το κούφωμα σας, τη μηχανισμούς έχει. Μπορεί να έχει 4 μεντεσέδες και ένα πόμολο για να κλείνει, μπορεί να αναγράφει μηχανισμός ανάκλησης, γενικά. Θεωρείτε δεδομένο (όπως το abs και οι αερόσακοι στα αυτοκίνητα) πως ανοιγόμενα κουφώματα, θα πρέπει να διαθέτουν περιμετρικούς μηχανισμούς. Εάν συζητάτε με κατασκευαστή, ο οποίος προσπαθεί να σας εξηγήσει ότι ο περιμετρικός μηχανισμός δημιουργεί προβλήματα, καλύτερα αλλάξτε θέμα συζήτησης και μιλήστε για πολιτικά,

 

  Στη συνέχεια θα πρέπει να δείτε και ποιο ακριβός μοντέλο ρολό σας έχει υπολογίσει. Εκεί είναι ίσως το ποιο πολύπλοκο. Υπάρχουν κατασκευαστές που χρησιμοποιούν ρολά από άλλες εταιρίες, και απλά στη προσφορά γράφουν ρολό με ιμάντα, ή ρολό βαρέως τύπου. Υπάρχουν άλλοι που αγοράζουν από άλλες εταιρίες ρολά Europa. Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις την εγγύηση του ρολό ή την δίνει ο κατασκευαστής που έχετε επιλέξει ή η εταιρία που κατασκευάζει το ρολό. Υπάρχει και η επιλογή το ρολό να το προμηθεύεται ο κατασκευαστής έτοιμο από την Europa Profil, έτσι με αυτόν τον τρόπο, την εγγύηση την έχει η ίδια η Europa Profil. !!! Στη προσφορά θα πρέπει να αναγράφει ποιο κουτί ρολού θα χρησιμοποιηθεί ( Europa 990 – Europa 950 – Europa 999) , δεν είναι δυνατόν σε ενεργειακά κουφώματα να τοποθετηθεί κουτί ρολού, που δεν είναι ενεργειακό. Και στη συνέχεια θα αναγράφει ποιο φυλαράκι ρολού θα χρησιμοποιηθεί, αντί να γράφουν γενικά βαρέως τύπου, η Europa διαθέτει τους κωδικούς, 9240-9238-9227-234 κτλ κτλ όλα αυτά είναι βαρέως τύπου. 

 

   Επόμενος έλεγχος είναι να δείτε τα κρύσταλλα, Φυσικά και είναι τα τζάμια όλα διπλά. Θα πρέπει να σας αναγράφει και τη τζάμια σας τοποθετεί. Ο όρος τζάμια 4 εποχών είναι επίσης λίγο αυθαίρετος. Θα πρέπει να αναγράφει το μοντέλο, το πάχος των κρυστάλλων και τη Ug έχει το τζάμι. Όσο ποιο μικρό νούμερο έχει, τόσο το καλύτερο . Ενα κρύσταλλο 4 χιλιοστά (το ένα τζάμια ενεργειακό) – 16 χιλιοστά κενό με argon – 5 χιλιοστά το άλλο τζάμι, έχει Ug=1 (ενεργειακό 4 εποχών). Και πάντα πρέπει να επιλέξετε τζάμια με διαφορετικό πάχος, το λόγο μην περιμένετε να σας τον εξηγήσει ο συνάδελφος που προσπαθεί να σας εξηγήσει πως ο περιμετρικός μηχανισμός έχει προβλήματα. Απλά να θυμάστε πως με διαφορετικό πάχος, πετυχαίνουμε καλύτερη ηχομόνωση.

 

   Σε αυτό το σημείο έχετε καταλάβει για ποιο λόγο υπάρχουν οι διαφορές στην τιμή, ανάμεσα στους κατασκευαστές που έχετε επιλέξει. Ένας ακόμα σημαντικός (ίσως ο ποιο σημαντικός) παράγοντας, είναι ο τρόπος που κατασκευάζει – συνδέει τα προφίλ αλουμινίου, ο κατασκευαστής. Τα κομμάτια που συνδέονται για να δημιουργήσουν το πλαίσιο αλουμινίου, μπορούν να συνδεθούν ή με γωνιές η οποίες βιδώνονται, ή με ένα μηχάνημα (γωνιάστρα), το οποίο με απλά λόγια, συμπιέζει και κολλάει τα δύο κομμάτια αλουμινίου. Τώρα ποια από τις 2 επιλογές είναι καλύτερη, ρωτήστε την ίδια την εταιρία (Europa alumil ετεμ κτλ. Κτλ). Τώρα εάν εξακολουθείτε να ρωτάτε τον συνάδελφο που προσπαθεί να σας πείσει και για τον περιμετρικό….. θυμηθείτε, σας είπαμε συζητήστε για πολιτικά.

 

  Τις ποιο πάνω προσφορές, εάν σας τις έχουν στείλει, χωρίς να έχετε επισκεφθεί το κατάστημά τους, καλό θα ήταν να το κάνετε και αυτό. Προσπαθήστε να επισκεφθείτε το κατασκευαστικό τους, και όχι την έκθεση. Συγκρίνεται τους χώρους. Ένας χώρος με οργάνωση, τάξη, είναι μια σαφής ένδειξη για την ποιότητα. Θα έχετε προσέξει πώς πολλές ιστοσελίδες στο internet, εστιάζουν κυρίως στην έκθεση που διαθέτει η κάθε εταιρία, και όχι στο κατασκευαστικό τους.Κάθε εταιρία, για παράδειγμα η Europa, παράγει δικά της λάστιχα, ρίξτε μια ματιά στο κατασκευαστικό του αλουμινά, ή ζητήστε του να σας δείξει τα λάστιχα που τοποθετεί, Οι κούτες από τα λάστιχα θα πρέπει να αναγράφουν το λογότυπο της Europa, εάν χρησιμοποιεί μηχανικές γωνιές, θα πρέπει επίσης οι κούτες από τις γωνιές να αναγράφουν το λογότυπο. Εάν δεν το αναγράφουν, τότε χρησιμοποιεί εξαρτήματα του εμπορίου.

 

 

   Ένας ακόμα τρόπος (Ελληνικός) είναι να συζητάτε με τον κατασκευαστή, για κάποιον άλλον. Εκεί λοιπόν έχουμε τις παρακάτω περιπτώσεις : Μπορεί ένας κατασκευαστής, να κάτσει να σας ενημερώσει για όλο το ιστορικό ενός άλλου ( το λεγόμενο κουτσομπολιό), θα ξέρει απίστευτες προσωπικές λεπτομέρειες, μπορεί να σας μιλάει για ώρες για τον συνάδελφό του, αλλά θα προσέξετε πως όση ώρα σας μιλάει, δεν θα σας αναφέρει πώς ΔΕΝ παράγει ποιοτικό κούφωμα. Μπορεί να σας έχει αναλύσει την προσωπική του ζωή αλλά δεν σας αναφέρει για το εάν κάνει καλή δουλεία ή όχι. Ίσως θα έπρεπε να επισκεφθείτε και αυτόν που σας αναφέρει ο συνάδελφος.

Σχετικά με την εταιρία μας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τηλεφωνικό κέντρο 2104827848

Ωρες λειτουργίας :

Δευτ - Παρασ.  8:00 - 20:00

Σαββάτο  08:00 - 15:00

Πριν μας καλέσετε όμως, δείτε αυτό !!!

Search